joi, 26 februarie 2015

Un vis mirific

Un vis mirific Se făcea că eram prinț la curtea unei mătuși – regine, Care nu avea moștenitori decât pe mine, Iar în preumblările mele am întâlnit O frumusețe de fată care aduna spice de grâu. Oricât am încercat să-i ofer un sărut, Fata nu s-a lăsat înduplecată, Ceea ce m-a tulburat foarte. M-am dus la regină, i-am plâns în poală și i-am cântat Dintr-un muzical la modă – Înțelege, tanti, iubesc o fată din popor, La care tanti a răspuns, vai ce romantic, ce-ncântător, Înțelege, tanti, e o chestiune de onor, la care curtenii au mormăit, vai ce romantic, ce-ncântător, dar atmosfera se cam înfierbântase, am fost dus în Turn să mă răcoresc, acolo mi-am făcut niște aripi din șindrilă , am procurat un motor de motocicletă și am zburat din Turn. De atunci mi se spune Icarus, iar mătușii Dedala. A fost detronată pentru lipsă de autoritate. În locul ei a fost pus un administrator de bloc. Dar eu cu fata tot m-am însurat. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu