marți, 3 februarie 2015

M-am trezit

M-am trezit M-am trezit într-o liniște absolută, Aproape vâjâitoare, părea că o cometă se apropia vertiginos de Pământ. Un câine lătra în mine, un fel de mieunat de câine, Ah, diavolii, toți diavolii scriu versuri, Nu toți iau premii, nu toți sunt lăudați, dar scriu, Este boala secolului. Scrieți și nu veți muri niciodată. Este o parodie crepusculară. Este o prăbușire în mare. Ne așezăm în cerc. Diavolii cresc. Am râs, nimeni Nu A SCHIȚAT UN ZÂMBET, normal, eram singur. Așa am venit pe Pământ, așa voi pleca. Afurisiții șambelani, Îi știți, nu există cotlon fără șobolani. Veșnicia e scurtă, e lungă, După materialul clientului, războinicul e într-o dungă. Vrăbiile tac, la fel – visele. Bătăliile dorm în rafturi. Mai zăresc Clitemnestre, Alise, cascade și salturi , Ce neguri, ce reguli, în ceruri totul e altfel, De la un kilometru mai departe începe normalitatea. Înapoi este doar infinitul, ne spune ghidul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu