sâmbătă, 21 februarie 2015

Interviu

Poetul Am construit cu tine palatul de cleștar, s-a sfărâmat la primul cutremur din Quatar, mi-ai spus că e nevoie de secoli, zile, neant, a doua zi neantul devine enervant. Că ne-am iubit, se știe, ne urmăreau șnapanii, Era să-mi dau și viața și haina cu galoane, Dar ai fugit în sânul familiei, umbrar, s-a năruit poemul, palatul de cleștar, m-ai șters de prin jurnale și cântece cu text, iubirea este legea, deci dura lex sed lex. Piticul lactic De ce nu vă plac poemele cu sex, cu plex, cu bătăi, împușcături, meteorisme, referiri la unchiul Alzy? Poetul Cred că poezia este mei presus de aceste amănunte, ea este de origine divină, trebuie să fii ateu sau să disprețuiești Divinitatea ca să cobori poezia și s-o pui să se tăvălească prin noroaie sau să spele dușumele pline cu grăsime de mistreț. Nu avem voie să umilim Poezia, pentru cei pe care îi excită mizeria , limba română, ca orice limbă are o rezervă inepuizabilă. Dar aceasta nu înseamnă nici poezie, nici proză, nimic din artă. Piticul lactic În acest caz eu voi pleca pe altă planetă, cred că acolo voi fi mai bine înțeles BH Vizualizări: 3 Promovează Partajare < Postarea precedentă Adaugă un comentariu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu