miercuri, 1 octombrie 2014

Mitologicale

Mitologicale

Un țap bătrânr, un Pan acolo,

după o ciută alergând,




și-a pierdut capul, pe Apolo,


mai merită să scrii un rând?




Unchiul Ned tot timpul bea,


se îneacă-n alcohol,

a venit la noi odată

îmbrăcat ca un hohol,




a luat un pahar cu vin


și-a răms pe la vecini,

s-a îndrăgostit de-i capră,

a numit-o baroneasă,

el gândește fără cap,




doar cu partea din prohab.

Asta am citit și eu

într-o carte din liceu,

de-am pierdut un an apoi


și mă luară la război.




Azi ești asemeni tuturor...


și te privesc nepăsător,




iar viața mea se scurge-ncet,

am fost și sunt poet.

Poeții nu sunt judecați,


în legea lor sunt împărați,




zadarnic arși ori spânzurați,

poeți eternizați.


Ei nu trădează , nici nu mine,




prin sine-o lume oglindind.

BORIS MARIAN





ț




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu