marți, 21 octombrie 2014


La un metru

 

La un metru, în văzduh,

Ne păzea ciudatul  Duh,

Tu, iubito din Vitan,

Eu fiind khazar Kagan,

Nu-i idee, e cetate,

Construim,maximizate

Sentimente, le opresc?

Ești din neamul boieresc.

Domniță, dorința mea,

Năbușind-o, sting o stea.

Am parcurs o zi, un an,

Până la City Roman.

Timpul, un ritual special,

Tot ce scriu e personal,

Strict privat și nevisat,

Mă lovesc de-un zid abstract.

În castelul   adormit

Se-ascundea un fost bandit,

De cu noapte el visa

La Serena Lucia.

Abur moale, vise dulci,

du-te gândule, te duci

pe poteca de furnici,

zi, banditule, ce zici?

L-au umflat ca pe-un balon,

A zburat spre Washington,

Mai departe, spre Boston,

Se lăuda că e baron.

Eu, frumoaso, sunt acel

Pseudo-baron mișel,

Tu –un înger fost-ai, ești,

De ce mă copilărești?

BORIS MARIAN

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu