marți, 7 octombrie 2014

Pe faleza din BALI


Pe faleza din BALI

 

Pe faleza din Bali,

Gaga  iese zi de zi,

Mult dorita Sushuiană

Bea  pălinkă din stacană,

Asta este poezie?

Eu mă joc. Copilărie.

Unde-s conții, trubadurii,

Farmecul Venerei, nurii?

Alergările de cai,

Pegașii plutind în Rai?

Sărutările fatale

În subsolul dumitale.

Ce se-ntâmplă , cara mia?

Am sărit în clasa-tria?

Din intelectuali serioși,  

Devenirăm toți soioși.

@@@@@@@@@@@@@@

E timpul să refacem eticheta,

Dăm șapca, îmbrăcăm bereta,

Bastonul, pipa din lemn tare,

Scoatem maneaua, dăm concert de vioară.

Care-i problema?  Mă întreabă  un jegos.

Problema e că am ajuns prea jos.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

De din vale-n Cișmigiu,

Îți scriu, Doamnă, îți tot scriu,

Dar în aer, ușurel,

Un parfum curat, Chanel,

Ca iubirea stăruie,

Psihicul mi-l năruie

și mă-ndeamnă  să visez

la un vals pur vienez.

BORIS MARIAN

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu