vineri, 29 septembrie 2017

Ne-am răblăgit, strigă o vioară din propria cutie-sicriu,


Ne-am răblăgit, strigă o vioară din propria cutie-sicriu,

într-un cerc vicios nu fă pe nebunul,fă pe tine,

Chi son io tu non saprai,o, non,urlai,

pe strada Ghica era un arlus, s-a dus,

ierarhie să fie, îngerii nu au corp, nici sorb.

Aragaz critic, sulfuros, cap colțuros,

ochelarii aburiți ai poetului ocult,

recapitulez,rablă umană,eu,Augustus,

viciu în elipsă, schizo, îngeri/plângeri,

cap tare și mare, pralex cel înțilipsă,

uzură generală, universală, sân spân,

baremul spart, fără ouă,o-o,femei ventriloace,

la Agapia am șezut și la prânz,zvâc are, circare,

dar cum deosebești albastrul de albsoare?

Să nu ucizi un fluture cântător,percepuși?

Nu vă luați după Yeats,tocmai a dat colțul.

BMM


S-a făcut dimineață,zise orbul,

să zburăm,se entuziasmează ologul,



m-am împușcat cu un bob de strugure,

mările au secat, creierul aleargă prin spații,



am murit de multe ori, ofer trupul meu hienelor,

simt mâna blândă a mamei, nu plânge,copile,



visez?Nu înțeleg nimic,spune matematicianul,

endoscopia se face la cap, l-ai cunoscut pe Yeti?

Ești mare, ești tare, lasă astrele în pace,

fii mai augmentativ, te mănâncă păduchii de junglă,

mai stăm puțin la aparate și expirăm elegant.



BMM




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu