joi, 24 august 2017

Cine are nevoie de tine?



Balada-da

Am visat că în altă viață


Eram fiul tău ,iubito,


O dragoste incestuoasă,


Atât de intensă,


Ai să te miri, te vei indigna,





E nebun, vei spune,


Dar noaptea se întunecă,





Care-i pedeapsa?


Arderea de viu? Sacrificarea fiului?


Sunt clipe ce nu-și găsesc suntetul,


Ce vină au păsările, copacii,





Miracolul este în toți și în toate.


Stelele coapte cad în poala ta,


Iar eu cobor tot mai jos,


Tot mai adânc, în pământul care ne naște.





**************************************


Cu preerile am terminat,


le-am măcinat, cărți și creioane,





Vasâlie, Ioane, Atlanti-cu-i mare,


care cui, zice și celălat Gheorghe,





vechie prieten cu Richard Sorge,


micuța adulterină cu pelerină,


are părul ca inul, pelinul,


mă cheamă-n iatac, numai să tac,





vai ce iubire, ce încropire,


cu petre să dați, voi, nepătați,


în capul multe , nu pietre, se-adună,


de parcă soarele cade în lună,





nu mai am trip, dar cunosc drumul,


suflet cu suflet mângâie scrumul.


ooooooooo


Poetul îmi întinde


o carte ca pe o frunză,


mi-e teamă să o ating,


poate că viața lui


se află în aceste nervuri,


încerc să o răsfoiesc,


nu se poate, poetul


înepe să tremure,


simt o sâșiere lăuntrcă,


eu sunt acea carte,


poetul e Dumnezeu.


Bmm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu