sâmbătă, 26 august 2017

Ajunse cuțitul

Ajunse cuțitul

 

Ajunse cuțitul până la os,
Iubita nu mai privește focos,

Râde cu gura pân-la urechi,

Happy birthday to you, Jackie-Jack.

Ah, mii de purici, râzi tu cât poți,

Eu în Alaska schimb mii de zloți,

Din Marmara în Satu Mare

Nimeni nu are mai multă căutare.
****************************

Adesea, printre ore solitare,

Când Soledad plutea în văi stelare,
Tăcerea-și scutura hermina,
Iar Herr Professor ne preda latina.

Mă pomeneam vorbind fără cuvinte,
Cum nu mi se-ntâmpla-nainte,

Mă întrebam ce este nebunia,
Pe care continent e România.

Si ascultam balada lui Manole,

Departe de sofisme și de mode,

Miorița, Alimoș și Gruia

și Porumbescu, |Minunescu, Traian Vuia,

iar continentul căpăta contur,
Pământ diform sub cerul de azur .
**********************************

 

 

Vipera neagră cu ochi rubinii


secoli străbate , păduri și câmpii,


suflete multe trimise în iad

 

vipera roșie cu ochi de jad.

 

Ne poluăm mințind mai mereu,


orice fățarnic e corifeu,


se rușinează de noi cimpanzeii,


uită CUVÂNTUL IUBIRE ateii.


Uită de toate omul de lut,


cum de e om, cin-l-a făcut?


*****************************

 

Seara ne vedem pe noi înșine,

 

înstelăm apele întunecate,


ca umbră maternă - copilăria.


Vom fi cândva cocori?

 

Sau numai nori?

 

Acum îți zăresc ochii, iubito,


atât de larg deschiși,

 

încât mă cuprinde amețeala.


Aud pe lângă mine trecătorii


strigând, fluierând,

 

nu mai știu, sunt om sau copac,

 

ce secol este acesta?

 
OOOOOOOOOOO

am trăit atâția morți

că n-am cimitir cu porți,

am tăcut tăceri,iubiri,

câte-a scris William Shakespeare,

am trăit poeme,ode,

le cântau gasteropode,

din dureri adun nectar,

nu mă crezi? E foarte rar.

bmm

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu