luni, 28 noiembrie 2016

M-a trezit un coșmar. Am visat că m-am implicat într-un jaf cu jertfe

M-a trezit un coșmar. Am visat că m-am implicat într-un jaf cu jertfe umane, mă ascundeam într-un cămin sordid de borfași, mă așteptau ani grei de pușcărie, trăiam teroarea unei sentințe, m-am trezit bucuros că sunt acasă, mi-am luat tensiunea - 16 cu 8, uite ce chestie, uitasem să iau Fevarin, nu știi ce-i aia, probabil, ai avut , ai medici în familie? În 2004 am fost la nebunatici, la Sp. Obregia- secția recuperări, numnai cinci zile, după o tentativă de a trece Styxul, a fost palpitant, nu inventez nimic, că nu este de laudă, mă descarc, se plimbau gândacii pe noi, un țigan îmi făcea inventarul zilnic, nu reacționam, eram aproape paralizat de carbamazepam și alte otrăvuri care nu fac nici un bine, nu doresc altora să încerce, după cinci zile doctorița, o rusoaică, m-a eliberat, altfel simțeam că voi muri. Spuneai ceva de suferință, da am suferit și bucurii și necazuri, vorba unui nebun. Nu oamenii mi-au adus suferințe, sunt imun la meschinării, ci eu însumi, mama era gravidă când a izbucnit războiul, s-a evacuat din Herța de pe graniță, până în nordul Caucazului să-i găsească , probabil pe hazari-cazaci ( știi că au origine hazară? ) . Altă poveste. Eu vorbesc mult, tu nu? La școală eram eliminat ăn fiecare an pe trei zile, că vorbeam, dar mai și bombăneam la profesori. Unii chiar nu mă iubeau, doar cei deștepți vedeau ceva la neisprăvitul din banca întâia. Am fost coleg cu Bolcaș, demagogul de la TV, băiat deștept , dar rău ca dracul. Termin iute și mă culc„ cu tine-n gând ca să visez de tine”( cine a scris asta? )Chiar te gândești la mine când scrii unele versuri? Eu scriu despre tine de circa șapte zile. Nu o spun să te lingușesc. Mă obsedezi nițel mai mult. Nu trece. E bine așa. Am citit ieri, în Cișmigiu „Urcarea muntelui” de Mălăncioiu, este o poetă specială, mai bună decât ăăăăă-ita de Blandiana ( are un tic, spune ăăăăăăă). Dacă poți , procur-o neapărat. Are o poezie , spuneam, specială. Eu sunt un instabil, adică pot scrie orice, oricum, ea scrie absolut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu