duminică, 15 mai 2016

Mâine el/ea vor iubi

Mâine el/ea vor iubi Cel /cea care nu au iubit niciodată, mâine Tot va iubi, asta o știe și-o mierlă În cimitirul însorit, în închisoarea neiubirii Unii au nimerit, o palmă prmită sau dată În secolul care a trecut, revine ca o rafală Peste-n oraș dispărut. Nimeni devine nimeni, Nimeni nu este un nimeni, nici Nemo. Ce mult te-am iubit în absență, constant Absentă și lentă. Ce vid ne desparte, ce vid? Eu sunt livid, eu te invit să ne-ntâlnim În țintirim. Nu-i un blestem, de ce te chem? Din Birmingham până-n Pucheni. Avem păreri diferite despre difterie, Despre iubire și alte boli molipsitoare, De la molii la înșeuare.Alison, sonorul somn. Mi-am tăiat venele, curge aur, leagă-mă De trupul tău, leagănă-mă, dragă fragă. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu