joi, 5 octombrie 2017

Arivaj, arivaj, strigă omul de la Blaj,

Arivaj, arivaj, strigă omul de la Blaj,
că blăjenii sunt de treabă,
nu te pupă, nu te-ntreabă,
ca amicul din Lyon, unde mi-am luat palton
Un palton și un poltron jucau table pe balcon, la palat, da, la palat o salat
ă au mâncat,
Pan cu favoritele,
Nan cu cameristele,
numai Stan și Bran muncesc de-unu mai muncitoresc. Nu mai râde tov. Pascalu, te pui r
ău cu genialu,
un pantof și o pansea jucau leapșa-n Bogota, că acolo-s mulți bogați
și se simt cu toții frați. Iar pistolul doar ucide, asta spune Tucidide, ca fumatul, ca scuipatul, incomunicarea, da, asta spune Obama.

****************************

2..

Trebuie să fii foarte tânără, doamnă,
îți amintești reședința guyană?
privirea stinge-mi-o, blonda mea,

eu văd numai cu inima,
eu te sărut cu tot trupul, femeie,
frânge-mi brațele, gândul descheie,

mistui ființa, nu și iubirea,

îți amintești cum era în Assiria?

În Babylon, Ierusalim,

unde vei fi, eu am să vin.
În tăcerea mătăsoasă ,
numai tu erai frumoasă,
goală, albă, cum vrei tu,
mergem și la Tombuctu.

Dar ceasornicul bătu,
iluzia devine- NU.

*******************

3.

 

Aș vrea să mă iubească cineva, spune toată lumea,
Nu cunoaștem moartea, ea ne cunoaște pe fiecare,

scopul vieții este viața însăși, înțelegi ceva?
Anda Luiza din Andaluzia , ea înțelege.

trăim într-o lume în care morții trăiesc,
timpul nu are nume, dar cuprinde orice,

citim Biblia de la sfârșit la început?

Dumnezeu este |Marele Singuratic, noi nu.

Adesea cântăm în săli goale, fie sub poduri prăbușite.
Ar trebui să învățăm cerșitul, este cea mai grea meserie.
Fiecare copac este un sfânt înlemnit, vorbiți-le.

Ascultați vocile păsărilor, dar auziți propria voce?
4.

Totul începe cu somnul, somonul și omul,

apoi alimentația, stația, eația, grația,

ține-automatul drept, omule înțelept,

prea ușor în normal intrăm ca în cașcaval,
viața are o scuză, poetul are o muză,
dar cine vrea ne acuză. Scuazați-mă, doamnă lehuză.
///////////////

Un șoarece alb nu-i alb și la suflet,

gândește Vasâlie ce crede că- i super,
doctorul zice ,Sile scrii tot

ce-ți amintești din Homorod,

halatul uitat de infirmieră,
orice amănunt din erosferă,
care aprinde mintea subțire,

adică fără hârtie, creion,
are bolnavul un simplu buton,

astfel femeia, computer îi pare

până ajunge la vindecare.
Bmm
Moartea, prietene, nu e o stare,

dinspre ocean - evaporare,

necunoscut e ciclul nostru,

o caligramă, o,Cagliostro,

Stai în lumină, galbenă mostră,

cade ninsoarea pe maluri, pe ostrov,

înăbușite legende din veacuri,

are și Domnul loc printre leacuri,

homeopatie spirituală,

nu vă grăbiți la baluri de gală,

Doamne, redă-mi structura atomică,

viața de dincolo simt că e comică.

BMM

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu