luni, 9 martie 2015

Lampa lui Anodin

Lampa lui Anodin Lampa aruncă o umbră pe tavan, Sufletul ei e-n geamantan, Sufletul meu unde e? Străbate deșertul pe-un OZN, Sufletul meu de miel ucis, Plânge departe în Paradis, El se oprește pe buzele fetei Ce o iubesc pe furișete. Că Dumnezeu bătu din palme, i-au răspuns florile dalbe , păsări multicolore, fetele poliflore, cum le cânta trubadurul mijlocul și conturul. Sâni aveau mici ca fraga, Pajul fugea cu paja, Cărare în codrul mare Adânc ca un sân flămând, Ne-am rostogolit, am ajuns în vid, Pe-o gură de sky, la mijloc de plai, Cățelul pământului, auzi-l urlându-l. Cui? Cine l-a mâncat, pusu-l la uscat și l-au afumat, și l-au descântat, le-a cântat o stea, dragul, draga mea, roibule, goneai, Fulger aduceai, Fulgerul cel mort, raza Rutherford. BORIaS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu