joi, 5 martie 2015

Bradul și bardul

Bradul și bardul Precum e bradul e și bardul, străfulgeră precum smaraldul, Sublimă, încă genuină, Din curcubeu ne dă lumină, Din versuri împletind coroană, Iubito, azi voi spune, Doamnă, Precum reginei și divinei, Cu timpul adresat străinei, E legea entropiei, dragă, Când patima revine-n bragă, În albe- rozalii cuvinte, Totul se uită, ține minte. Un brad pe-i culme, singuratic, Un bard murind încet, tomnatic, Păduri renasc regenerate, Auzi voci de copii, curate, Cum cresc recifele-n Pacific , Forță adâncă, vis mirific. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Un măr și o coadă de mătură Se iubeau pe un colț de pătură, Iubita mea , cu liceu terminat, Moralmente m-a maltratat, O vedem aievea și-n vis, O pierdeam mereu în abis, Cu-o pisică și un motan, Avea fata năuășpe ani. Cu cosiță, piept mare și șolduri Putea să sfărâme trei blocuri, Inima mea - un pilaf, Era fiică de biogeograf. Când i-am spus- vreau să mă-nsor, Râsul ei se-auzea în Obor, Dacă astăzi încă o plâng, Senectute, sunt un nătâng, Moartea, amică vânjoasă Mă cheamă mai des pe acasă, Noi ne-om iubi, n-au iubit Nici Adam cu amanta Lilith, În mansardă, așa, mai ascuns s-au născut un lup și un urs. Noi, iubito, nici nu ne știm, Ne-om plimba prin țintirim, Noaptea, două umbre mai grele, Fără haine și fără piele. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu